Dostava i plaćanje

Cijena proizvoda, način plaćanja i dostava proizvoda

Cijena

Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje PDV te je izražena u EUR-ima.

Cijene su utvrđene za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške. Takve situacije su izvanredne i za njih se Lily unaprijed ispričava svojim korisnicima i kupcima koji će biti obaviješteni o nastaloj situaciji i eventualnoj pogrešnoj cijeni za određeni proizvod.

Odabir načina plaćanja

Naručeni proizvodi i dostava mogu se platiti prema modelu kojeg kupac sam izabere tijekom ispunjavanja narudžbe.

Plaćanje proizvoda je moguće izvršiti:

  • jednokratnim online plaćanjem kreditnim i debitnim karticama
  • online plaćanjem na rate putem kreditnih i debitnih kartica (2 do 6 rata)
  • općom uplatnicom (virmanom)
  • Plaćanjem prilikom preuzimanja (pouzećem) djelatniku GLS-a

Plaćanje je moguće izvršiti sljedećim kreditnim karticama:

Maestro, Mastercard, Aircash, GooglePay, Visa, Diners, Discover i Dinacard.

jednokratno plaćanje putem Diners, Maestro, Mastercard, Aircash, GooglePay i Visa karticama,

  • plaćanje do 6 rata Diners karticama
  • plaćanje do 6 rata Maestro i Visa karticama Erste banke.
  • Plaćanje do 6 rata putem Mastercard standard, Mastercard gold, Mastercard go!, Mastercard platinum, Visa Business i Visa Avenue Mall karticama Zagrebačke banke.
  • plaćanje na rate od 2-6 rata putem Visa Inspire, Visa Premium i Maestro kartica PBZ-a.

*Minimalni iznos za obročno plaćanje je 27,00 EUR.

 Diners Club International Visa MasterCard Maestro Discover Dinacard Mastercard® Identity Check™ 

Visa Secure

Lily.hr koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Općom uplatnicom (internet bankarstvo, mobilno bankarstvo, u poslovnici banke i sl.)

Pri odabiru plaćanja virmanom ili općom uplatnicom, na e-mail adresu kupca bit će poslana potvrda narudžbe te će kupac po potrebi biti kontaktiran od strane djelatnika Lily.hr.

Ako se plaćanje proizvoda vrši putem opće uplatnice, kupac na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na račun Festinus d.o.o.: HR9324020061100656287

Poziv na broj: broj narudžbe

Primatelj:

Festinus d.o.o.
Petrinjska 45, 10000 Zagreb
Žiro račun otvoren u Erste & Steiermarkische Bank d.d.
IBAN HR9324020061100656287

Po zaprimljenoj uplati šaljemo naručene proizvode. Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

Dostava proizvoda

Trošak dostave se naplaćuje za sve narudžbe ispod 46,45 €.

GLS 4,50€ i Paketomat Box Now 2,00 € (0 € u promotivnom periodu)

Za kupnju iznad 46,45 € troškove isporuke snosi prodavatelj (Festinus d.o.o.). 

Cijena dostave ne obračunava se prema težini paketa i naplaćuje se u paušalnome iznosu i navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja. Za narudžbe preko 46,45 EUR s PDV-om dostava je besplatna (vrijedi samo za područje Republike Hrvatske). Za narudžbe izvan teritorija Republike Hrvatske, sustav obračunava cijenu dostave prije naplate proizvoda.

Rok isporuke je od dva do deset radnih dana od primitka uplate Kupca.

Rok dostave počinje od trenutka kad Prodavatelj zaprimi uplatu na žiro ili devizni račun ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote, nedjelje i državni blagdani i praznici ne računaju se u rok dostave.

Ako pošiljka ne može biti isporučena na specificiranu adresu, tada će dostavljač ostaviti obavijest o prispijeću. Obavijest sadrži ključne podatke o paketu kao i telefonski broj GLS-a.

Naručeni proizvod zapakiran je na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnome radniku, te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka tijekom dostave, te ako kupac nakon 30 dana od izvršenja plaćanja za narudžbu ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od prodavatelja, odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti prodavatelja kako bi isti mogao pronaći pošiljku ili poslati zamjensku. Ukoliko kupac ne podigne pošiljku od dostavne službe u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća prodavatelju. Ako kupac zatraži ponovnu dostavu, prodavatelj ima pravo zaračunati dostavu. Račun se dobiva s dostavljenim proizvodom.

Za više informacija o dostavi ili statusu pošiljke Kupac može dobiti informacije  na tel: 00 385 1 220 1979 ili putem e-mail adrese: info@lily.hr.